Frenz Of Tentera Negara

Selamat datang Ke Blog Bro Lay Low. Tulisan dan artikel yang dipaparkan adalah untuk bacaan dan ianya berdasarkan pertimbangan Penulis. #Berjuang

Friday, 14 November 2014

Si "Listen" Bagi Kuliah Di Surau...?

Makin menjadi jadi geng-geng pakatan ni... selepas PAS secara senyap dihentam mereka, gerakan ke surau semakin menjadi-jadi pulak...

Budak ni sampaikan apa dalam surau ya?     Kuliah ker? Kalau setakat nak bagi pengumuman tu luar surau pun tak pa lah... ni pakaian pun, alahai...

Jomo: Lantak korang lah...

2 comments:

  1. Surau kat mana ni..??awat tak panggil ambiga sama..lepas sini depa nak buat kuliah subuh kat kuil, gereja & tokong pulak kot

    ReplyDelete
  2. kencing tak basuh dan berdiri & duduk dengan najis di pakaian dibenarkan jugak masuk surau??? kenapa dibenarkan budak cina india masuk ke surau ???

    ReplyDelete